Handelsebetingelser

Bestilling

Når du har fundet de varer, du ønsker at købe og lagt dem i indkøbskurven, skal du udfylde dine personlige oplysninger og kreditkortinformationer. Når du har gennemført betalingen, modtager du automatisk en ordrebekræftelse på mail med et ordrenummer, som du skal henvise til ved alle henvendelser til os.

Vi tager forbehold for trykfejl og udsolgte varer.

Betaling

Store Magleby Blomster modtager betaling med Mobilepay, Dankort/VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard og JCB. Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes. Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er incl. moms. Store Magleby Blomster bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.

Levering

Store Magleby Blomster leverer på alle hverdage, med ordre indgået inden kl. 12.00 NOTE:

Reklamationsret

Der er som udgangspunkt ikke fortrydelsesret på afskårne blomster og buketter, da der er tale om levering unikke og håndlavede produkter, som må antages at blive forringet eller forældet hurtigt, jf. Forbrugeraftalelovens § 18, stk. 2, nr. 1 jf. § 7, stk. 2, nr. 1.

Store Magleby Blomster
Gartnerstræde 8
2791 Dragør,
Danmarkinfo@storemaglebyblomster.dk

Refusion

Hvis der er aftalt refusion, så bedes I sende jeres bankoplysninger, så vi kan overføre det aftalte beløb.Fortrydelsesret Der gives 14 dages fuld returret på varer købt i vores Webshop. Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren. Returneringsomkostninger skal du selv afholde. Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter købet og fra fortrydelsen skal I senest 14 dage efter returnere forsendelsen.
Meddelelsen skal gives pr. mail på web@storemaglebyblomster.dk. I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.

Varens stand, når du sender den retur Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi. For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

Klagemuligheder – oversigt og links: Har du en klage over et produkt, købt i vores Webshop, kan der sendes en klage til: Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning Carl Jacobsens Vej 35 2500 Valby Link: www.forbrug.dk Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EUKommissionens online klageplatform. Platformen findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/ Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: info@domæne.dk